ameliyatsiz bel boyun agrisindan kurtulus

Bel Ağrısından Kurtuluş: Ameliyatsız Fıtık Tedavisi ile Sağlıklı Bir Hayata Adım Atın

Toplumda en sık karşılaşılan şikâyetlerden bir tanesi bel ağrılarıdır. Ortopedik anlamda en sık rastlanan bel ağrısından kurtuluş ameliyatsız fıtık tedavisi ile kurtulmak mümkün olabilmektedir.

Öncelikle beldeki ağrının kaynağının tespit edilmesi gerekmektedir. Bu ağrı omurgadaki bir sorundan mı yoksa farklı fizyolojik sorunlardan mı kaynaklanıyor buna bakılmalıdır. Ardından gerekli ilaç desteği ve fizik tedavi uygulamaları ile bu durumdan kurtulmak mümkün olabilmektedir.

Alptekin Fizik Tedavi Merkezi bu konuda sizlere gerekli hizmeti kapsamlı bir şekilde sunmaktadır. Tesisimize bel ağrısı ya da boyun ağrısı için gidiyorum diyerek gelen hastalarımıza kapsamlı bir muayene ve tedavi uygulamaktayız.

Ameliyatsız Fıtık Tedavisi Nasıl Olur?

Günümüzün en yaygın sorunlarından bir tanesi olan bel fıtığı kişinin günlük yaşantısını oldukça kötü etkilemekte, yaşam kalitesini düşürmektedir. Bu sebeple ameliyatsız fıtık tedavisi yöntemine uzman kişilerin gözetimi ve desteği ile başvurulabilmektedir. Bel fıtığı sorununu çözmek için profesyonel bir destek almayı unutmamak gerekir. Bilinçli bir şekilde yapılacak ilaç tedavisi ve fizik tedavi desteği ile başarılı sonuçlar alınabilmekte, hasta bel ağrısından kurtuldum diyerek hayata adeta yeniden gelmişçesine sevinebilmektedir.

Uzman kişilerce uygulanacak ameliyatsız fıtık tedavisi ayrıca rehabilitasyon uygulamalarıyla kombin bir şekilde ilerlemektedir. Bunun için teknik donanımın yeterliği de önemlidir. Günümüzde cerrahi yöntemle bel ve boyun fıtıklarının tedavisi neredeyse %3’e kadar inmiş durumdadır. Çünkü bel ve boyun fıtığı için doğru yapılacak uygulamalar ameliyatsız sorunu çözmeye yardımcı olabiliyor. Bel ağrısından kurtuluş ameliyatsız fıtık tedavisi ile mümkün mü diye soran hastalar uzmanlardan yüz güldüren cevaplar alabiliyor.

Ameliyatsız Sırt ve Boyun Fıtığı Tedavi Süreci

Hem sırt hem de boyunda beliren ve kişinin çok büyük bir acıyla karşılaşmasına neden olan bu ağrıların tedavi süreci uzman kişiler tarafından yürütülmektedir. Son teknolojik cihazlar, rehabilitasyon ve fizik tedavi uygulamaları ile günümüzde bu sorundan kurtulmak mümkün hale gelmiştir. Vücuttaki ödem, ağrı ve kas spazmını önlemek için kas gevşetici ilaçlar ve beraberinde fizik tedavi yöntemleri uygulanmaktadır.

Hastaların bel ağrısından kurtuluş ameliyatsız fıtık tedavisi için başvurduğu Alptekin Fizik Tedavi Merkezimiz son teknolojik tıbbi cihazlar ve alanında uzman doktorları ile bu sorunu çözmeye yardımcı olmaktadır. Klinik olarak hem bel hem de boyun fıtığı gibi konularda ameliyatsız çözümler sunabilmekteyiz. Daha fazla detay için bizlere iletişim numaramızdan ulaşabilirsiniz.

[Toplam: 3 Ortalama: 3.3]